::akoo n ragbi::

huhuhu:agak lame gak aku da x post pape kat page aku ni:bz le skrg ni:aku da hampir2 xde mase utk diri aku sendiri:nak g maen ragbi pn da x bape nak sempat:huh:pnat dowh keje

skrg aku da start balik aktif ngan ragbi (walopn xde mase nak aktif):kelab aku da maen utk LIGA JOHOR:last week baru je match ngan Permas Wildcat:naseb baek le team aku menang:menang 17-5 jek:tp mmg btol2 hard game:last 10mnt tu mmg btol2 mncabar:da le captain aku injured:pack leader aku pn injured:tpakse le aku yg control team:huhuhuu:team lawan da maen cm pe da:keje nak matikan org jek:da xde igt nak maen care btol:prot kene tumbuk xyah nak kate le:mmg byk kali kne:kaki kene stud but pn same gak:bahu bengkak + badan lebam mcm da lumrah:tp aku xmo komplen:aku yang ngengade nak maen game ni:so aku kne trime sume balasan yg ade:hohohoho

kalo x 24/4 ni aku de game lagik:tp kne postpone le plak:sbb mnyebabnye aku x tw:game ditunde 1/5 ni:so aku akan trun training lagik:kalo sempat akan ke gym utk gain fitness:ok le:nnt kalo de mase akan aku post lagik:xtw le merapu pasal pe plak pasni:adios all

0 komen: