::akoo n kusut::

::akoo xtw le nape lately ni serba serbi aku jd malas:nak bsukan pn aku malas:padahal dlu aku sgt rajin nak g padang:keje?jangan cakap le:dr A sampai ke Z aku malas nak wat:bos aku?da jenuh die mbebel:skrg ni die da wat xtw je kat aku:pe aku nak wat skalipn die xnk amek tw::


::nak tulis kat blog lagik le:tp tbe2 aku jd rajin nak tulis arini:aku try rajinkn lagi le pasni:tu pn kalo semangat aku bpanjangan nak tulis le:kalo da dtg angen malas:x jd pe le dgn page aku ni:aku sebenarnye xtw nak tulis pe kat page ni:sbb aku x bape pandai nak bceloteh kot:aku suke phatikan org je:bkan nak komen or kritik:sbb tu le aku xtw nak tulis pe kat page aku:aku rase da agak lame aku x tulis kat page aku ni::


::lately ni sume yg aku buat x mjadi:pe yang aku rancang sume x ksampaian:pe yang aku impikan sume tinggal impian:aku mule rase x sedap:aku try tny pdapat org laen:dorg ckap blom sampai rezeki aku:isk:x bley jd ni:aku cube pk balek pe yg pnah jd:sbelum ni luck aku x pnah miss jaoh sgt cmni:kalo beli 4D, at least taik aku bley dpt le:ni da dkat 6 bulan:skali pn aku x pnah kene:aku xtw pe da jd::


::aku try tny org yang de ilmu laen sket:dorg tgk aku dalam2:snang je dorg bg jwpn:de bende yg sekat ko ni:pe yang ko wat sume x ksampaian:so aku pn admit dgn ati yang sgt tbuka:slambe aku jawab, aku ni byk musuh:aku x reti nak kumpul kawan:kalo kawan pn sume yang jenis mkn kawan x pn yang jenis tikam blakang:so die suggest aku g le jumpe abg die:mlm ni kalo xde aral aku g umah die n jumpe abg die:MINTAK2 PASNI KNE JACKPOT SPORTSTOTO LE AKU:hehehehe::


::life aku?mkin ari mkin porak:pe yang aku atur x mjadi:aku da xtw kmane life aku:skrg ni aku mcm ikot arus je:kapel?yes aku de kapel:tp status n mase depan aku sendiri x pasti:status pasangan aku bley mngundang aku ke kancah bahaya:to aku x peduli kot:skali aku kata aku sayang sampai bile2 aku sayang:aku bkan hipokrit:aku jenis straight to de point:xde belit2:kekadang tu belit sket kot:BELIT SUNAT:hehehehe::


::k le:aku nak brenti mnulis:kalo rajin aku tulis lagik le:tu pn kalo de yg sudi mbace::
::adios amigos:hasta bueno::

0 komen: